X

Εγγραφείτε στη λίστα μελών

Ενημερωθείτε πρώτοι για όλες
τις νέες παραλαβές και κερδίστε
από τις προσφορές μας!

✖ Κλείσιμο
Υποστηριξη πελατων : +30 210 4280225
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Επιστροφή

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές των προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι και 14 ημέρες μετά την παραλαβή τους. Η διαδικασία και οι όροι είναι οι ακόλουθοι:

Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. 210 4280225  ή στο email [email protected]

Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσης) καθώς όλα είναι μέρος του προϊόντος που αγοράσατε και στην κατάσταση που παρελήφθη.
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την μεταφορική εταιρία που θα σας υποδείξουμε χωρίς να επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός των μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα lafleur.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρώνεται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.
Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη – αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω καταθέσεως σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη (IBAN)
Σε περιπτώσεις αγοράς με πιστωτική κάρτα, με την άφιξη των προϊόντων στο κατάστημά μας, ακυρώνεται η χρέωση της κάρτας σας και τα χρήματα πιστώνονται στο λογαριασμό σας. Θα σας πιστωθεί όλο το ποσό που έχετε πληρώσει, πλην των αρχικών εξόδων για τα μεταφορικά και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας.
Αν έχετε προπληρώσει την παραγγελία με Paypal, μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα θα γίνει η επιστροφή στο λογαριασμό σας στο Paypal.



Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους εκτίμησης τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Σε περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.


Σε περίπτωση που το προς επιστροφή προϊόν

α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,
β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,
γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του, επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

Ελαττωματικά προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό.
Επιστροφές λόγω λάθους εκτίμησης δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό.